Pinigų grąžinimo politika

Prekių Siuntimo ir Grąžinimo Sąlygos

1. Prekių Siuntimas

1.1. Pristatymo būdai: Užsakytas prekes pristatome naudodamiesi patikimų kurjerių paslaugomis. Prekės pristatomos OMNIVA paštomatais.

1.2. Pristatymo laikas: Prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo. Dėl paštomatų užimtumo arba kurjerių darbo trukdžiųterminas gali būti ilgesnis. 

1.3. Pristatymo mokestis: Pristatymo kaina yra matoma pasirenkant pristatymo būdą, priklauso nuo pasirinkto būdo ir užsakymo sumos. 

1.4. Siuntimo apribojimai: Prekes pristatome Lietuvos, Latvijos ir Estijos teritorijoje. Dėl pristatymo į užsienio šalis prašome susisiekti dovile@vizga.lt. 

1.5. Pristatymo problemos: Jei prekės per numatytą laiką nepasiekia kliento arba siuntimo metu buvo sugadintos, prašome nedelsiant susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. Paštu dovile@vizga.lt ar telefonu 060214936. 

2. Prekių Grąžinimas ir Keitimas

2.1. Grąžinimo laikotarpis: Klientai gali grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, originalioje pakuotėje, su visais prikabintais žymekliais ir lipdukais. Negrąžinamos prekės:
- Kosmetikos prekės, kurių pakuotė pažeista;
- Pagal užsakymą gaminti produktai;
- Maisto produktai (išskyrus atvejus, kai pristatymo metu buvo pažeista pakuotė). 

2.2. Grąžinimo sąlygos:

Prekė turi būti grąžinama tokios pačios būklės, kokios buvo gauta.

Pinigų grąžinimas už grąžintas prekes atliekamas per 14 dienų nuo grąžinamos prekės gavimo ir jos būklės patikrinimo.

Pirkėjai atsako už grąžinimo išlaidas, nebent prekė yra brokuota arba buvo pristatyta klaidinga prekė.

2.3. Brokuotos ar klaidingos prekės: Jei pristatyta prekė yra sugadinta, brokuota ar neatitinka užsakymo, klientas turi apie tai pranešti per 3 dienas nuo pristatymo dienos. Tokiu atveju prekę galima grąžinti nemokamai, ir klientas gali pasirinkti gauti kitą prekę arba pinigų grąžinimą.

2.4. Grąžinimo procedūra:

Klientas turi susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu [Jūsų kontaktinis el. paštas] ir pateikti užsakymo numerį bei grąžinimo priežastį.

Gavęs patvirtinimą, klientas grąžina prekę nurodytu adresu.